Hakkını savunman niye insanların zoruna gidiyor?

Sağlık ocağına gittim patrondan izin aldım zar zor izin verdi 11.40 geçiyordu ilaç yazmam gerekiyordu hastaydım , sekreter dedi ki öğleden sonra gel sebep ne dedim? Önce dedi ki doktorlar kendi arasında toplantı yapıyor sonra dedi ki her doktorun 5 hastası var alamam dedi , bende sinir oldum ne alaka dedim 12.00 a kadar benim hakkım var dedim insanların zoruna gitti kadın yuksek sesle konuşmaya başladı gittim
Hakkını savunman niye insanların zoruna gidiyor?
Cevapla