Bazen pes edebiliyoruz bazı durumlarda, peki siz sonuna kadar savunabilir misiniz kendinizi?
#haksavunma
#Eoéa_Eoéa
#haksavunma
#Eoéa_Eoéa


Evet, sonuna kadar hemde.
Teşekkür ederimmm
Rica ederimm 🌸
evet
Cevap
9Cevap
Evet. Bazen bütün bir gurup karar veriyor. Karşı çıktığım düşüncelerimi ifade ediyorum. Sonuçta benim hayatım.
grup*
@Eğitilme "gurup" diye yazılmaz, "grup" diye yazılır, o yüzden düzeltmek istemiş. : )
Ricalar ne demek 🌸😊
Ölümüne hem de.. Yeter ki haklı olduğumu düşüneyim.. Yer, mekan, zaman önemini yitirir.. Keyifli akşamlar..
Haksızlık büyükse evet hiç acımam ortalığı ayağa kaldırırım.
Yani hakkımı sonuna kadar savunacaksam yumruklarıma güveniyorum ben gelemem sürekli bir şey anlatmaya
Sonuna kadar..
Hakkım varsa sökerek alırım
Evet Hakkımı Savunurum Tabikide
savunurum
Savunurum
Genellikle evet
Tabikide herzaman
Tabiki
Savurum
Tabiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar