Ait olduğum yerde bile kendimi yabancı gibi hissediyorum, bu yalnızlık hissiyle nasıl başa çıkabilirim?

Ait olduğum yerde bile kendimi yabancı gibi hissediyorum, bu yalnızlık hissiyle nasıl başa çıkabilirim?
Cevapla