Hayat çok boş gelmesi ve hiçbir şeyden keyif alamama 5 yıldır sürüyorsa bu normal mi?

Hiçbir şeyin keyif vermemesi dönemsel bir durum mu son 5 yıldır böyle boşa yaşıyormuşuz gibi geliyor

Hayat çok boş gelmesi ve hiçbir şeyden keyif alamama 5 yıldır sürüyorsa bu normal mi?
Cevapla