Hiçbir şeyin keyif vermemesi dönemsel bir durum mu son 5 yıldır böyle boşa yaşıyormuşuz gibi geliyor
3 ay
Hiçbir şeyin keyif vermemesi dönemsel bir durum mu son 5 yıldır böyle boşa yaşıyormuşuz gibi geliyor
Normal bir durum eğer hayatında yaşamaya değer biri veya bir şey göremiyorsan ama bunun için hayat enerjisini elde etmen gerek hahat enerjisi kendini bulmakla elde edilir. Yapacağın tek şey seni ne huzurlu hissettiriyor bunları bulmak ve peşinden gitmek sonrasında yaşamak daha değer hale gelir
İste insanın degeri bildikdileri olmali hayat enerjisi olabilmesi için
Evet seni degerli hisseden yoksa sen kendine değer ver. Zor bir şey ama şunu bilki kimse seni seni tanidigin kadar tanimiyo bu yüzden kendini sev
Elbette insanın en iyi arkadaşı en iyi kendisidir. O yüzden de en çok değeri de kendimizden görebiliriz
Yazdıklarından ciddi bir tükenmişlik ve boşluk hissi aldım… Beş yıl “hiçbir şey keyif vermiyor” duygusuyla yaşamak hafife alınacak bir şey değil 😔 Bu bazen dönemsel olur ama bu kadar uzun sürmesi, içinde bastırdığın duygular ya da anlam arayışıyla ilgili olabilir. Sen gerçekten yaşamıyor, sadece idare ediyor gibi hissediyor olabilirsin. Bu durum normalleşmiş olabilir ama sağlıklı olduğu anlamına gelmez 🌿 Hayatın yeniden renklenmesi mümkün, bunu bil.
Cevap
0Cevap
Anormal bir durum dönemsel olarak depresyona giriyor olabilirsin. Aslında hayatın güzelliklerini fark etsen..
Hayat her yönüyle güzel ama insan sıkılıyor işte bunun bir sebebi varoluşsal bir amaç edinmeli belkide
aslında yaşamdan zevk almak gerekirde bazen zor oluyor ama zorluga ragmen aşanşar mutlu olmuyor mu zaten
Hayir bu sefer başka amaçlar başka zorluklar çıkıyor işte
zorluk hep vardır
Elbette varoluşsal bir gereklilik gibi
tümdengeselimm var denge olcak ben hep ne kadar mutluysan o kadar üzgün ya da ne veirrisen onu alırsın ona inaıyorum o yüzdenn ywpcwk bişiyok
Ne verirsen onu alırsın doğanın kanunu bu aslında ama mutluluk kadar da hüzün olur mu ya da aksi bir denge politikası var mı hayatın bilemiyorum
onuda hayat gösterir dielim
Yani evet
seninki kronige gecmis knk
3 yıldır ilaç kullanmiyom bu yıl böyle boş gelmeye başladı hep yaşıyoruz neşeliyim ama boş duruyor reis
niye biraktin devam etseydin kullanmaya
Yok ya daha kötü etti distoni rahatsızlığı felan çıktı yan etkisi coktu birde aşırı alışkanlık yapmıştım günde 15-20 adet içiyordum zar zor bıraktım bidaha başlamam
hee anladim o ihtimal daha kotu ya
Evet alışkanlık haline geliyor işte sonra
Depresyon olabilir
Yok ya neşem gayet yerinde ama yine de boş geliyor bana ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?