Hayat kırktan sonra çok boş geliyor, neşesi kalmıyor bir ben mi?

Ne yapsam zevk alamıyorum, hoşnut olamıyorum tadı neden yok acaba?

Hayat kırktan sonra çok boş geliyor, neşesi kalmıyor bir ben mi?
Cevapla