Zaman geçiyor ve ben boşuna yaşıyor gibi hissediyorum neden?

her şey boş ve anlamsız aylar yıllar geçiyor ama elimizde hicbisey yok gerçekten anlamıyorum sadece duruyorum zaman geçiyor hayatı sorguluyorum yaşamak saçma geliyor hiç mutlu değilim
Zaman geçiyor ve ben boşuna yaşıyor gibi hissediyorum neden?
Cevapla