Çok iyi bir insanım ama alkolik birisiyim çok üzülüyorum bırakamıyorum son diyorum ama o son bitmiyor hiç ne yapmam lazım benim gibi olan var mı İçmeden hiçbir iş yapamıyorum duşa girmek için bile alkol içmem gerekiyor
3 ay
Cevap
8Cevap
İyi bir insan olduğundan şüphem yok ama siroz loading.
Üzgünüm işte
Ne kadar süredir kullanıyorsun
4 yıldır böyle
Geceden geceye mı full mu. Ben her gece ama gece
Ben her saniye
Onu ben de takıldım. Yoruyo ama. Şu an sarhossun öyleyse 😄 ben daha yeni icicem
Ben her saniye şu an da da içeceğim işte 😒
Geç kalmissin. Ben çoktan başladım. Serefee 😉
Ben durmadım ki geç kalmışsın diyorsun :)
Ahaha.😄 Ben geç kalmışım bana şerefe o zaman 😄 boş ver iç. Yaşamayak da ölek mi 🤸
Özgardaşım benim
Viski
Alkolik değilim ama sık tüketirim.
Keşke bende öyle olsam
Senin elinde demek isterdim ama alkolik oldum diyorsan kontrol senden çıkmış demek ki
Çok zor ya anlamadım ki ne oldu bana nazar mı değdi bana bilemiyorum
Tedavi merkezlerine danışman doğru olur
Gidemiyorum işte kendime bahane üretiyorum sürekli
Senin iyiliğini isteyen arkadaşınla beraber gidebilirsin. O seni tedavi merkezine götürebilir.
Kimsem yok ailem dışında hiç arkadaşım yok herkesi sildim
Ailenden biri sans yardımcı olur
En kısa sürede hayatının düzene girmesini diliyorum.
Ailem de bıktı artık herkes bıktı benden
Öyle düşünme
Ailen her zaman seninle
Birde seni seven dostların
Gizli hayvanlarda var tabii
Gizli hayran lar da var tabii
Bilmiyorum intihar etmeyi düşünüyorum çok para da harcıyorum bunu düşünmemek için yine alkol içiyorum kısacası hiç bişey düşünmemek için alkol içiyorum
Kalbi güzel insan
Sana yardımcı olmak
Hepimizin insanlık görevi
Alkolü bırakmalısın
Öyle tabi ama bırakamıyorum
Kaç yaşındasın
23
Sosyal hayatını da etkiliyordur bu durum zor cidden
Yardım almaya düşünmüyor musun
İntihar etmek istiyorum
Saçmalamaa bulduğun çözüm bu mu
Hepimizin sorunları var ama bazı insanların sorunu daha ağır olabiliyor ama bunu düzeltmek yönetmek bizim elimizde
Ailem kaç defa götürmek istedi tedaviye gitmedim ben
Bağımlı olabilirsin
Tedavi olabilirsin
İşe yaramayacak ki beyinde bitmediği sürece
Sen bence bi git
Ailem de öyle diyor zorla götürüyorlardı gitmedim
Bi git psikolojik tedavi de uyguluyorlaf
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Yazdıklarından yorgun ve çaresiz hissettiğin çok belli… İçmeden günlük şeyleri bile yapamamak seni hem suçlu hem de sıkışmış hissettiriyor olabilir 😔 Ama şunu net gör: iyi bir insan olman ve alkolle zorlanman iki ayrı şey. Yalnız değilsin, bu döngüyü yaşayan çok kişi var. Kendine kızmak yerine destek almayı düşünmen önemli 🍃 Bir uzmanla yüz yüze çalışmak yükünü hafifletebilir. Bu, zayıflık değil; sorumluluk almaktır 💛