Geçmişte darp edildiğim için kalabalık erkek gruplarından bu kadar korkmam sizce abartı mı?

Bunu bilinçli olarak yazıyorum yine de bu devirde böyle saldırgan olan bazı erkeklerin olduğunu da düşünüyorum eskiden 7 kişilik erkekler beni darp etmişti ben de geçen gün otobüs durağında ayakta durdum o sırada 14-15-16 yaşındaki 7 kişilik erkek sadece yanımdan geçti bana saldırmadı laf bile atmadı ben yine çok korkuyordum saldıracaklar bana zannettim geçmesi için diğer tarafa geçtim zaten onlar karışmadı bana. Lütfen bana kızmayın ben gerçekten çok korktum 7 kişilik erkek eskiden beni çok kötü şekilde darp etmişti. Ben yine de çok korkuyorum psikolojim bozuldu. Şimdi çok mu abarttım?
Geçmişte darp edildiğim için kalabalık erkek gruplarından bu kadar korkmam sizce abartı mı?
Cevapla