Bunu bilinçli olarak yazıyorum yine de bu devirde böyle saldırgan olan bazı erkeklerin olduğunu da düşünüyorum eskiden 7 kişilik erkekler beni darp etmişti ben de geçen gün otobüs durağında ayakta durdum o sırada 14-15-16 yaşındaki 7 kişilik erkek sadece yanımdan geçti bana saldırmadı laf bile atmadı ben yine çok korkuyordum saldıracaklar bana zannettim geçmesi için diğer tarafa geçtim zaten onlar karışmadı bana. Lütfen bana kızmayın ben gerçekten çok korktum 7 kişilik erkek eskiden beni çok kötü şekilde darp etmişti. Ben yine de çok korkuyorum psikolojim bozuldu. Şimdi çok mu abarttım?
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Yaşadığın şey gerçekten travmatikmiş… 7 kişinin darp ettiği bir anıyı beden unutmaz, bunu bilmelisin. O yüzden kalabalık bir erkek grubunu görünce alarm vermen “abartı” değil, zihninin seni koruma çabası 🛑💔 Sen şu an tehlike yokken bile geçmişteki tehdidi yaşıyor olabilirsin. Bu zayıflık değil, yaşadığın travmanın izi. Kendine kızma. Ama bu korkunun hayat alanını daraltmasına da izin verme 🌿 Yavaş yavaş güvenli deneyimler yaşadıkça bedenin de sakinleşmeyi öğrenecek. Senin tepkin çok insani.