Bana bisey yapacak gibi hissediyorum korkuyorum geriliyorum
Daha cok tanimadığım ya da cok az tanıdığım erkeklerle oluyor nasil gecebilir bu durum?
Daha cok tanimadığım ya da cok az tanıdığım erkeklerle oluyor nasil gecebilir bu durum?
Erkeklere karşı temkinli ol tabii ki fakat her erkek bir değil. Seni gerçekten sevecek kişiden korkma o zarar vermez. Onun sayesinde daha da cesaretlenirsin sorun ortadan kalkar.
Insallah beni seven cikar mi bilmiyorum bulabilir miyim hic bilmiyorum
Amin sağol
Cevap
20Cevap
Bu korkun hiç bitmesin. Bir yandan iyi. Ama asiriligi seni eziklige götürür kendini savunamazsin olası durumda psikolojik destek şart
evet cok kokmakda sacmalik belkit karşımdaki bisey yapmicak ama ben korkuyorum kötü düşünüyorum
Dogru kişilerle arkadaşlık yaparsan başbaşa kaldıgında hiçbişey yapmaz
Bizden korkan kızçeleri yiyoruz sakın belli etme korktuğunu
Korkmakta haklısınız hanımefendi ama her insan da size kötülük yapacak diye bir şey yok
Bende de aynısı var efenim sizin yanınızda gerilmeden edemiyorum
erkekle hiç başbaşa kalınır mı ya erkekten uzak olucaksın rn güzeli
Kadınlarla kalınmaz asıl
Bende kadınlardan korkuyorum cinsel istismara suçlaması yapa bilir asdfg 😅
Bazi kadinlar yapabilir bunu Allah korkusu olmayan iftira atar ama büyük günahlari var..
temkinli yaklaş
Kadinlar erkekler bisey yapsin ister zaten 😉
Bence kal haylta güzelce becersin sonra korkunu yenmiş olursun
Anlamadim
Bir erkekle baş başa kal diyorum
Güvenmeliyim ona
Bana kötü davranirrsa bisey yaparsa daha cok ürkecem erkeklerden
beni seven birini nasil bulcam bilmiyorum ben erkeklere yürümüyorum
Kardeşimle tanışmak istermisin
ne yapayim senin kardeşini tanımam etmem güvenim yok in misin çin misin git
Tanıdıkça ogrenirsin
Kücüklükten kalma bir tranva olmuş hiç erkek arkadaşında mı yok
Sevgilim olmadi
Erkek arkadasim yok
Erkekler buluşmuyorum görüşmüyorum
Bakalim ben evlenmek isterim bu saaten sonra
22 yaşındayım
Sanal üzeri konuşdum ama buluşmadım
Gercekde sevgilim olmadi.
konusmak istemiyorum nasibim beni bulur elbet
Cevremden biri olsun isterim
sen kötü gibi duruyorsun biraz
Niyetin cinselik mi yoksa burdakiler kiz olsun hep kötü zihniyetli
ben seneler oldu kulanali kimseye güvenme burada cok abaza erkek kadin var
Sapik degilim
çocuklukta tacize falan mı uğradın aq
22 yaşındayım
15-16 yaşlarindayken taciz olmuşdu evet
Ne yapmaliyim gecmesi icin
başbaşa kalma o zaman
geçmişten gelen travma olabikir
Küçükken bununla alakalı bir şey yaşadınmı?
Bence hep tedbirli akıllı uyanık ol
Ailen böyle mi anlattı
Geçmişten yana bir tranvan mi var
Psikolog desteği alabilirsin. )))
Evet kork yerler
Seni yediler galiba
Bu bende de var
Korkma ya
Kokuyorum abi
Korkacak bir şey yok yemiyoruz kimseyi
Demesi kolay ama kendini bi benim yerime koy
Şaka bir yana bir destek alabilirsin
bilmiyorum ki bakacam
İtina ile yardımcı olunur
En iyisini yapıyorsun korkmaya devam et
sonuç hep böyle korkarak mi yaşiçam
Neden evlendikden snra
Yaş kaç ki?
22
Hiç sevgilin olmadı mı?
Olmadi
Konuşmak iyi gelebilir bunu aşman da
Kiminle konuşuçam?
Sanalda konuşmak bile yani
İster misin
Ne dersin
Hayir istemiyorum
Al işte
Dua oku
Garip
Yerimde olsan böyle demezdin
Bedenimde kafamda değilsin
Yerimde olsan garip derdin.
anlamiyorsun beni
Destek al
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?