Anormal olduğum kesin. İtici anormal miyim, çekici anormal mi?

Kendimi bildim bileli merak saldığım her şeyde bir şekilde uzmanlaştım. Teknolojinin her türlüsünden anlarım, her sporu bilirim, ekonomi ve siyaset üzerine akademik makaleler yazabilirim, tarih ve coğrafya bilgim muazzamdır, dilbilim üzerine diplomam var, İngilizceyi bile hem eski İngilizce, hem yeni İngilizce olarak anadil seviyesinde biliyorum. Fizik ve kimya bilgim fena değildir. Edebiyat, dizi ve film konusunda kendime çok güvenirim. Müzik kulağım ve bilgim çok iyidir. Boş zamanlarımda hobi olarak bilimsel makaleler okurum. Her insanın her hareket ve sözünü analiz etmeye çalışırım. Aynı zamanda sosyal anlamda ve dış görünüş olarak da fena değilim. Arkadaşlarım bilimsel konuştuğum ve çok teknik düşündüğüm için beni bazen sıkıcı buluyor ve dalga geçiyor. Flörtlerim buna hayran oluyor ama senin yanında kendimi cahil hissediyorum diyor. Ben çekici biri miyim, itici biri miyim? (Kendimi övmek istesem soruyu gizli paylaşmazdım.)
Anormal olduğum kesin. İtici anormal miyim, çekici anormal mi?
Cevapla