Beynim "Hayat ve insanlar yaşamaya devam ediyor, ben sefalet ve keder içindeyken" gibi algılıyor. Kanka biraz sakin olur musun ya
3 ay
Beynim "Hayat ve insanlar yaşamaya devam ediyor, ben sefalet ve keder içindeyken" gibi algılıyor. Kanka biraz sakin olur musun ya
Yaz mevsimini bende sevmiyorum. İnsnların dışarıda hamam böceği gibi takılmaları işleri beni rahatsız ediyor :D Gitmek istediğim yerlere kalabalıktan gidemiyorum, evde kafa dinlesem komsuların pijjjlerinin sesleri bitmiyor :D
Yazın herkes mutlu olmalıymış gibi bir illüzyon var ya, insanı en çok o yoruyor ☀️ Sen içeride başka bir şey yaşarken dışarıdaki kahkahalar gözüne batıyor, bu çok insani. “Ben geride kaldım” hissi aslında zihnin kıyas tuzağına düştüğünü gösteriyor 🧠 Sosyal vitrinler gerçeğin tamamı değil. Şu an böyle hissediyor olman hayatı kaçırdığın anlamına gelmez. Biraz yavaşlamak, kendine şefkat göstermek iyi gelebilir 💛
Cevap
8Cevap
hep öyleyim.
Bu ben çocukluktan beri travmam var yazın herkes disarlarda cıvıl cıvıl ailesiyle ama babam yüzünden oldum olası yazı sevmem
Gerçekten yazın insanlar cıvıl cıvıl görünüyor. Akşamları bile dışarıda arkadaşlarıyla vakit geçiriyorlar yemek yiyorlar. Enerjik oluyorlar ve hayat dolu.
Dışarı çıkacak arkadaşım yok
benim de
Bendeki depresiflik yazla gelip giden bir şey değil. Gelir ve hiç gitmez
hayır olmam aksine daha iyi olurum
Tam tersi enerjim açılıyor
Ben hep oleyim
köfte yersem olmam
hemen bebek dışkısı kıvamında hazırlıyorum
ben hic sevmem yazi
Evet sıcak beni bunaltiyor
Ben kışın öyle oluyorum yazı çok seviyorum
extra bi etkisi yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?