Güncellemeler
3 ay
Ben 100$ bozdurcam diye kara kara dusunurken bunu gorunce bi tuhaf oldum acikcasi 😂
Çok üzüldüm sinirlerim bozuldu🤣🤣🤣

Cevap
4Cevap
Hayır..
Koli bandı bilezikten sonra daha ne kadar saçmalayabilirler diye düşünmüştüm.
Enayi bol olunca birilerinin marizlemesi gerekiyor.
Bu marka sapıtmış ve bunu alanlarda sapıtmıştır insanlarla dalga geçiyor
Aynısı bimde var 50 krş sjjs
Slk mı ne 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Senin sinirinin bozulmasını anlıyorum çünkü olayın absürtlüğü insanı gerçekten tetikliyor 😅 Çöp poşetine benzeyen bir ürüne bu kadar para verilmesi çoğu kişide “adaletsizlik” duygusu yaratıyor. Burada marka algısı ve gösteriş devreye giriyor aslında. Lüks tüketim biraz da statü oyunu. Sen daha mantık odaklı baktığın için üzülüp sinirlenmen çok normal 🤷🏻♀️💸