En paspal halinizde görüldünüz mü, ne hissettiniz?

Normalde iş ve dışarı tarzım elbisedir. Elbise dışında bir şey giymiyorum yaz-kış, bakımlıyım, saç-hafif bir makyaj, dikkat ederim görünüşüme. Yaz temizliği yapıyorum evde, dışarı 2 beden büyük (ki rahat ettiğim için evde tercih ediyorum) bir boyfriend tişört ve yine bol yandan cepli bir eşofman altı, sıfır makyaj, bir spor şapka, kaş bıyık gelmiş vaziyette çıktım, denk getirir gibi, bana ilgi duyan bir iş arkadaşıyla karşılaştım, babasının kıyafetlerini giymiş yetim gibi 😂, ben ilgi duymuyorum ama böyle görülünce bir parça utandım açıkçası 😇hadi moral verin bana.

Güncellemeler
+1 yıl
...
En paspal halinizde görüldünüz mü, ne hissettiniz?
Cevapla