Normalde iş ve dışarı tarzım elbisedir. Elbise dışında bir şey giymiyorum yaz-kış, bakımlıyım, saç-hafif bir makyaj, dikkat ederim görünüşüme. Yaz temizliği yapıyorum evde, dışarı 2 beden büyük (ki rahat ettiğim için evde tercih ediyorum) bir boyfriend tişört ve yine bol yandan cepli bir eşofman altı, sıfır makyaj, bir spor şapka, kaş bıyık gelmiş vaziyette çıktım, denk getirir gibi, bana ilgi duyan bir iş arkadaşıyla karşılaştım, babasının kıyafetlerini giymiş yetim gibi 😂, ben ilgi duymuyorum ama böyle görülünce bir parça utandım açıkçası 😇hadi moral verin bana.
Güncellemeler
+1 yıl
...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Umurumda değil beni kimin öyle gördüğü
Görüldüm djdjd ama çokta umrumda değil ya valla. İnsanlık hali bazen mecburi durumlar olabiliyor sonuçta
Umrum değil 😂 kim ne düşünürse düşünsün valla canım öyle görünmek istemiştir ve öyle görünüyorumdur
Çok daha kötüsü oldu desemm ama burada anlatamam 😂😂
Bakım önemlidir bikeresinde denk geldim bakımsıza düşman başına
Çok hızlı saçı yağlananlar beni anlar yıkadıktan 6-7 saat sonra benim en paspal halim oluyor
Gayet normal keyfine bak
Evet ben rahatımdır
Cok kez
Dogal takılırım
Kız sen utandınmı