İnsan neden kendi yaptığı şeyi başkası yapınca rahatsız olur?

Bazı insanlar kendi aynasını başkasına tutar ya, nedeni ne?

Vicdan mı, ego mu?

Bu durum bence; Kişinin kendi içinde kabul etmek istemediği bir davranışı veya kusuru başkasına yüklemesi çünkü başkalarını suçlamak daha basit. Oklar anlık başkasına yönelince suçu üstlerinden attıklarını düşünüyor böyle tipler. 🤦🏼‍♀️

Herkesin kumaşı belli
Herkesin kumaşı belli

H♡

İnsan neden kendi yaptığı şeyi başkası yapınca rahatsız olur?
Cevapla