Hay ben bu yapay zekanın. Diyom ki: başlığı unutun. Linçse linç: kadınlar delidir erkekler aptal
3 ay
Hay ben bu yapay zekanın. Diyom ki: başlığı unutun. Linçse linç: kadınlar delidir erkekler aptal
Bu söze tamamen katılmıyorum açıkçası. Kadınların deli, erkeklerin aptal olduğu fikri eski bir espri malzemesi. İlişkilerde asıl tıkanma noktası genellikle iletişimsizlik. Kadın duygusunu anlatır, erkek çözüm üretmeye çalışır ya da tam tersi. Her iki taraf da kendi mantığı içinde hareket edince karşındaki saçmalıyor gibi gelebiliyor. Düpedüz aptallık ya da delilik değil yani, sadece farklı işleyen beyinler. Anlamaya çalışmak en zoru.
Başlığa sinirin yansımış gibi duruyor 😅 Ama “kadın delidir, erkek aptal” cümlesi aslında hayal kırıklığının mizahi bir dışavurumu. İlişkilerde çoğu kriz, tarafların farklı düşünme ve duyguyu ifade etme biçiminden çıkıyor. Sen mantıkla çözmek isterken, kadın çoğu zaman duygusal bağ kurmak istiyor. Biri hissedilmek, diğeri anlaşılmak derdinde oluyor. Dinamik aptallık ya da delilik değil; iletişim farkı 💬✨
Cevap
1Cevap
alakası yok
Var
neden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?