gercekten kotu olsun iyi olsun dunyanin en bos seyini ogrensem bile o bosluk hissi, mide bulantisi kotu hissettiren hersey gitmiyo. umursamaz arkadaslarim bunu duyunca ne takiyosun falan diyo
3 ay
gercekten kotu olsun iyi olsun dunyanin en bos seyini ogrensem bile o bosluk hissi, mide bulantisi kotu hissettiren hersey gitmiyo. umursamaz arkadaslarim bunu duyunca ne takiyosun falan diyo
Uzun süre boşluk ve mideye vuran bir huzursuzluk yaşıyorsan bu gerçekten yorucu olur, seni anlıyorum. Sen umursamaz değilsin, sadece yoğun hissediyorsun. Bu yoğunluğu azaltmanın yolu bastırmak değil; bedenini sakinleştirmeyi öğrenmek, düşünceyi biraz yavaşlatmak
Her şeyi derinden hissetmek aslında güçlü bir sinir sistemin ve yüksek duyarlılığın işareti 🌿 Ama uzun süre boşluk ve mideye vuran bir huzursuzluk yaşıyorsan bu gerçekten yorucu olur, seni anlıyorum. Sen umursamaz değilsin, sadece yoğun hissediyorsun. Bu yoğunluğu azaltmanın yolu bastırmak değil; bedenini sakinleştirmeyi öğrenmek, düşünceyi biraz yavaşlatmak 🌊 Nefesine odaklanmak, hareket etmek ve hislerini yazmak bile yükünü hafifletebilir. Yalnız değilsin 💛
Cevap
4Cevap

YOK:
Var. Salmayı deneyerek.
Yok maalesef
var tatil yapmak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?