- 6. hissim kuvvetlidir Müneccim gibi adamım dediğinizi duyar gibiyim 🤦🏻
- valla ben de öyleyim


Çoğu zaman aklım yol gösterir ama hislerimi de tamamen yok saymam. Çünkü bazen insanın iç sesi gerçekten doğruyu söylüyor. En sağlıklısı ikisini birlikte dinlemek oluyor. Aklın mantığıyla hislerin sezgisi dengede olunca insan daha doğru karar verebiliyor.
Hislerime bazen güveniyorum bazen güvenmiyorum. Aslında hep aklımı dinleyebilmek isterdim ama insan sevdikleri söz konusu olunca hissel davranabiliyor.🙇♀️😒
Sorunun tonunda hafif bir meydan okuma var, hoşuma gitti 😊 Sen “müneccim gibiyim” derken aslında güçlü sezgine güveniyorsun. Gerçek şu ki zihin verileri işler, hisler ise o verilerin geçmiş deneyimlerle süzülmüş halini fısıldar. Ben çoğu zaman hislerimi ciddiye alırım ama aklımla test ederim. Özellikle ilişkilerde ilk iç sesin genelde şaşırtmaz 😉 Fotoğraftaki çocuğun bakışı bile sezginin saf halini anlatıyor gibi 💭✨
Cevap
20Cevap
Akıl doğruyu gösterir hisler yanıltır çoğu zaman böyledir
Valla bi bok ulaştırmıyor şu sıralar
Hislerim tetikler, aklım dedektif gibi çalışmaya başlar ve sonuca ulaşırım
Geldi yine şizofren abi, doğruya hem akıl hemde hisler ulaştırabilir kesin bişey söylyemem
Şizofren abi dedim hayıydıy gadeşş
kanka, kıza el kaldıracak kadar alçak birisin
Yakandan tutup kaldırayım derken?
Sapık
Baybay
Doğruya ulaşmak için elde fenerle gezmemiz gerekiyor, öyle bir çağ. Fakat doğruya giden yolda yorulmak mübahtır. Hislerimiz bizi yanıltmaz. ✨
Aklımın dediğini yapıyorum çok duygusal hareket etmiyorum
Hislerim aslında ama mantığım hep devrede her zaman dinlemesemde
Doğruluk cesaretlik oynarken bile doğruyu bulamıyorum ben shhshshshs
Akıl ve sezgi her ikisini de harmanlayıp o doğrultuda hareket ederim. 💁
Aklıma güvenmem hislerime hiç güvenmem bişi kalmamış 😞
Ikisini de harmanlayip ahanda o kizcagiz gibi hamur yapip yogururum 😅🤣
İkisini kullanıyorum genelde buda tabi uzun bi düşünce süreci veriyor bana
Bazen mantığımla bazen içgüdümle ilerliyorum.
Hislerim hep yanıltıyor bu yüzden akıl diyorum 🌟
Valla öyle bi kandıramadık
Aklım his işlerinden anlamıyorum 🤦anlıyor musun🙄
Böyle böyle ilerleyecez işte 😏
Mantığım sadece mantığım :)
Hem aklım hem de hislerim diyeyim.
Burnum... Ben iyi koku alırım
Daima Hislerim
Her ikisi de
Hislerim çok kuvvetlidir
Doğ (r) u treni çarpıyor bana
İkisi de uyumlu hareket eder.
İkisinin kombinasyonu
Her İkiside Doğruya Ulşatırır
Aklim ulastirir hislerim basima bela olur genelde
Hislerim ulaştırır, hiç yanıltmaz da
Aklım hislerimi bastırdığı anda doğrulara ulaşırım
Hislerim net bir şekilde
Genelde aklım
Akılla hisler beraber hareket eder
hislerim
hisler bence daha doğru olur
hislerim
Hisler
Aklım ulaştırır
Hiçbiri sfsfsf
Hislerimin doğruya ulaştırdığı hiç olmadı
Vicdanım
Genelde yanılıyorum
Hatalarim
Hislerim
Aklım derim
Akıl
Aklım
Aklım
İkisi de
Aklım tabi ki hisler yanılabilir
Aklım
Aklim
Hislerim
Akıl
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?