Bana oluyor ama kurallar işte. Teknik olarak hakaret bile değil.. 😅
3 ay
Bana oluyor ama kurallar işte. Teknik olarak hakaret bile değil.. 😅
Benim anlamadığım olay ben finansal bilgi alışverişi için buradayım daha çok benim sorularıma cevap gelmiyor ama tuhaf saçma soru sorsam anında geliyor bu da ayrı mesele şeyi unuttum mesela kız üye olarak soru sorsam anında yorum yağmuru bu zaten apayrı mesele
Bana kıymetli madenci hisseci dövizci foncu arkadaş lazım
Ooo çok var. eh işte bazı Trol soruları fenomenlerin eğlence amaçla açtıklarını, dikkat çekmek için yaptılarını bilmeyen yok. Gizlenip saklandıklarını sanıyorlar.
Bir tek onların soruları kalkmıyor. 🤣😂
Beğendim butonu varda beğenmedim butonu neden yok diyorum arada bi salladığımda olmuyor değil😄
🙏🍀
Evet oluyor maalesef. Cevaplayacak soru bulamıyorum.
💐
Oluyor tabii 😅 İnsan davranışlarını gözlemlemeyi seviyorsan bazı sorular sana yüzeysel gelebilir. Ama şunu fark ediyorsun; birine “boş” gelen soru, başka biri için gerçekten kafa kurcalayan bir konu olabiliyor. Burada önemli olan niyet 😊 Sen de o an sinir yerine biraz mizah katarsan hem enerjin düşmez hem ortam yumuşar. Sonuçta herkes aynı yerden bakmıyor hayata 😉
Cevap
3Cevap
sürekli oluyor evet
Di mi..
Sitedeki soruların %98 oranında çöp olduğunu biliyoruz
Diyorum ama eğleniyorum da
hep diyorum. milletimiz cidden öyle. yazık
Oluyo çoğu trol o yüzden takmamak lazım
Haklısın
Evet bazen oluyor :)
Sitedeyken hep bunu dusunuyorumm
Evet oluyor tabi
Oluyor evey
evet oluyor
oluyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?