Neden kadınlar giyim, sigara, alkol ve erkek arkadaş gibi konularda hemen kötü kadın diye yargılanıyor?

Mesela iyi kadın açık giymez, sigara içmez, alkol kullanmaz, erkek arkadaşı yapmaz, kadın araba kullanmaz falan gibi şeyler diyorlar. Yani bunları yapınca kadın kötü kadın mı oluyor?
Neden kadınlar giyim, sigara, alkol ve erkek arkadaş gibi konularda hemen kötü kadın diye yargılanıyor?
Cevapla