Masallarda ve filmlerde neden esmer kadınları kötü karakter olarak gösteriyorlar?

Farkettiniz mi hiç? Böyle bir durum var gerçekten. Sarışınlar iyi kalpli oluyor esmerler kötü kalpli oluyor.

Bir de büyücüleri cirkin gösteriyorlar. Bu bence mantıksız. Ben büyücü bir kadın olsam kendimi dünyanın en güzel kadini yaparım ki zaten. Çirkin kalmam yani.😃
Masallarda ve filmlerde neden esmer kadınları kötü karakter olarak gösteriyorlar?
Cevapla