Komedi yapımlarda kadın karakterler neden hep arka planda?

feminizm kastırmak için sormuyorum. zaten o fikirde de değilim ama mesela şimdi efsane bizimkiler dizisinin eski bölümlerine bakıyorum yaklaşık 40-50 karakter var ve bunların üçte birinden fazlası kadın ama bu kadın karakterlerin 2 tanesi hariç hiçbirinin komik bir tarafı yok. Dizinin olmazsa olmaz kadın karakteri yok denecek kadar az ve tamamı bildiğin dolgu mazemesi. Yani adam bir şekilde belirgin bir karakter iyi, kötü, canım veya uyanık her ne ise ama karısı tamı tamına sıradan herhangi bir ilginç tarafı olmayan normal bir karakter. Birinin tavrını diğerinin yerine koy değişen bir şey olmaz.

neden böyle? yani dram yapımlarında ilk akla gelen karakterleri arasında kadın karakterler gayet önemli yer tutar ama iş komediye gelince durum öyle değil genelde

Komedi yapımlarda kadın karakterler neden hep arka planda?
Cevapla