Bu durumdan nasıl kurtulucam saf göründüğümü düşünüyorum dışarıya?

Bazen bir kararsız kalıyorum bazen pasif duruyorum falan o şekilde olunca da saf görüyorlar bazen de çok iyi niyetli olup üst üste bir iyiliği aynı kişiye zorlandığım halde 2 defa yaptığım olunca da bu kez eski mahcup hali gidip yüz bulup direkt istiyor yapar mısın diyerek, o durumda bile istemiyorum demiyorum yapmıyorum ama bahane bularak ama yapmıyorum durumu anladığım için. Bu durumu kafama takıp tersi davranınca da bu kez herkese karşı önyargılı tetikte oluyorum beni öyle görecekler gibi hissederek her ikisi de yoruyor. Bu kısır döngüden nasıl çıkıcam

Bu durumdan nasıl kurtulucam saf göründüğümü düşünüyorum dışarıya?
Cevapla