Günümüzde kimse kimsenin derdini gerçekten dinlemek istemiyor mu, bu bencillik mi?

Son zamanlarda fark ettiğim dikkatimi çeken şeylerden bir tanesi bu. Sadece kendi dertleri dinlensin istiyorlar karşı taraf derdini anlatmaya başladığında dinlemiyorlar ya da sözünü kesiyorlar beni dinliyor musun dinlemiyor gibisin dedim dinliyorum dedi az önce ne söyledim dedim ne bileyim kafamda çok şey var unutuyorum çok düşünüyorum beynimin içi hiç susmuyor düşüncelerle diye bir yanıt verdi ben de düşünme sorunu hepimizde var tek sen böyle değilsin hepimiz uyurken yürürken spor yaparken duş alırken bile kafamızın içi susmuyor düşünüyoruz ama dinlememezlik yapmıyoruz dedim. Kendi derdini anlatırken karşı tarafı konuşturmuyorlar bile ben bunun bencillik olduğunu düşünüyorum yoksa hepimizin sorunları var hepimizin kafasının içi susmuyor.

Günümüzde kimse kimsenin derdini gerçekten dinlemek istemiyor mu, bu bencillik mi?
Cevapla