Dünyada bu kadar kötü insan varken iyi insanlar neden sevilmiyor, hep onlar mı yalnız kalıyor?

O kadar kötü insanlar var ki üniversitede üstünden bir benim geçmediğim kız bile kendine tapan bir adama kapak attı

Ben de bugüne kadar para tip önemli değil gerçek sevgi önemli dedim aldatıldım zor durumda olana yardım ettim popon düzelince ilk bana tekmeyi attı

Dünyada bu kadar kötü insan varken iyi insanlar neden sevilmiyor, hep onlar mı yalnız kalıyor?
Cevapla