Neden kötü insanlar var dünyada eskiye göre neredeyse hiç iyi insan kalmadi?

Neden kötü insanlar var dünyada eskiye göre neredeyse hiç iyi insan kalmadi? eskiden çok daha iyi insanlar bulunurdu simdi hic ama hic bulunamaz oldu. Eskiden tanidiklarim bile iyiyken artk kotu biri oldu

Neden kötü insanlar var dünyada eskiye göre neredeyse hiç iyi insan kalmadi?
Cevapla