ATM'den para yatırmam gerekti ve kardeşimin de işi vardı haliyle biraz uzun sürdü arkamda yaşlı bir adam vardı bir şeyler söyledi rezil edip bağırasım geldi ama yaşlı diye bir şey diyemedim
3 ay
ATM'den para yatırmam gerekti ve kardeşimin de işi vardı haliyle biraz uzun sürdü arkamda yaşlı bir adam vardı bir şeyler söyledi rezil edip bağırasım geldi ama yaşlı diye bir şey diyemedim
Cevap
2Cevap
saygı sadece hak edene edilir
Sırf senden daha büyük diye insanlara saygı göstermene gerek yok
Hakaret edilince bırak saygıyı
Ne dedi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Orada içine atmış olman seni daha çok germiş gibi hissettim 🌿 Yaş büyük olabilir ama saygı tek taraflı bir hak değil. Sen sıradayken işlemini yapıyorsun, bu gayet doğal. Biri seni sıkıştırıyorsa, yaşına bakmadan sakin ama net bir cümle kurabilirsin. “Benim de işlemim var, biraz sürecek” demek saygısızlık değil, sınır koymaktır 💬✨ Saygı, kendini yok saymak demek değildir.