Saygı büyüklere değil hak edene gösterilir; yanlış mıyım?

Önceden saygı denen şeyi en başta büyüklere göstermemiz gerektiğine inanırdım ama zamanla öyle büyükler gördüm ki yüzlerine bakmaya değmez. Sizce saygı büyüklere mi gösterilir hak edene mi?
Saygı büyüklere değil hak edene gösterilir; yanlış mıyım?
Cevapla