Hak edene saygı gösterilir de, peki hak etmeyene saygı gösterilmeli mi?

Hak edene saygı gösterilir de, peki hak etmeyene saygı gösterilmeli mi?

Hak etme ya da etmeme gibi bi durum söz konusu olamaz saygı herkese gösterilir, ha sen gösterdiğin halde sana goaterilmiyorsa allah ne verdiyse saydr hak etmiştir 😄
bir karar ver :D hak etme ya da etmeme gibi bir durum yok deyip o sana göstermiyorsa Allah ne verdiyse saydır diyorsun bu durumda o kişi saygımı hak etmiyor demek olmuyor mu 🤣
Sen sana saygı gösterene göster göstermeyene giriş 😄😄
yani saygımı hak etmemiş oluyor o kişi 🤪 hak etse saygı gösterirdim çünkü girişmek yerine 🤣
Sana saygısızlık yapıyorsa haklisn sana saygısızlık yapmiosa haklı dglsn
müsadenle saçını başını yolabilir miyim sana çok gıcık oldum 🤣
Ahahahha
tüm saygımla söylüyorum 🤪
Hayır 😛
çok ayıp ama dil çıkarmış bir de :O
hahah bu ne be 🤣
Hak etmeyen bunu görüyor benden bakma site çöker diye usturuplu attım yoksa daha beterini atardım 😂😂😂😂
hahahah içinde el var mı o daha beterinin 🤣
Var tabi hemde tükürüklü😂😂😂
hahaha kayganlık önemli bu tür şeylerde 🤣
Aynen hiç sevmem kuru kuru😂
kuru kuruya tadı çıkmaz zaten :D
Dimi biraz şak şaklamalı😂😂
tabi ki o sesin verdiği haz ve huzur 🤣 ses önemli olan şeylerden bir diğeri
Aaaa tamam artık kanal kapanacak 😂😂😂
alkış tutmaktan bahsediyoruz niye kapansın 🤔
Alkış mı kıvır kıvır 😂😂😂😂
ne kıvıracağım hemen alkış deyince oynayasın tuttu bakıyorum 🤪
Şimdi şöyle hak edene hak ettiği gibi davran diye bir laf vardır ama karşıdaki eşekse sende kendi karakterinden ödün verirsen bu sefer sende onun gibi eşek olursun.
Hayatımda ki kırmızı çizgim Saygı'dır, bunun her şeyi açıklayacağını düşünüyorum, hak etmeyene saygısızca davranmaya tenezzül bile etmem, uzaklaşırım
Cevap
10Cevap
hayır ben göstermem tabi ki de
Kendime olan saygımdan dolayı herkese olan tavrım ve yaklaşımım aynıdır. Hak eder ya da etmez kendi problemi, bu benim saygımı etkilemez.
Tek bir çıkarım var benim için Hak etseydi saygı duyardım bunun tersi doğru değildir benim için.
ne değişti lan 🤣
yürü git gözüm görmesin seni :D
kovarım çıkıntılık yapma 🤣
sen çok mu kurtlar vadisi izliyon :O
Saygı hak edilen bir şeydir ve hak edene gösterilir, diğer türlü saygısızlaşmadan uzaklaşmak gerekir.
Gösterdiğin an kendini nimetten sayar..
Yerini ve haddini bildirmeli ki saygıyı öğrensin.
Hak edene saygı göstermek, karşında ki kişiye olan saygındandır.
Hak etmeyene saygı göstermek ise, kendine olan saygındandır.
Hayır hak etmeyene ne saygı ne de sevgi gösterilmez
İnsanlar keyfinin istediğine saygı gösterir saygıyı hakedene değil.
Herkese hak ettiği verilmeli. Saygıyı haketneyene kapı gösterilir
Düşmanın bile olsa saygı göster. Ancak bu şekilde adamın hası adamın * ayrılabilir.
Yaptığının bilincinde olan yaşlı bireyin eli de öpülmez evine de gidilmez yer de verilmez.. Bilincinde olmayan yaşlı hoş görülür.
Yaşlı haricindeki saygı göstermeyen bireylere ederi kadar saygı gösterilir.
Sırf yaşça büyük diye haketmeyene saygı gösteriliyor ne yazkki.
Hak etmeyene saygı gösteremem
niye be :O
Gösteriyorum gibi yapıyorum. Ama gercekte Saygım yok..
Ben gösteriyorum yine de
Görmezden gelinir
hak etmese de görmezden gelinir saygı gösterilir anlamında mı yoksa o şahıs görmezden gelinir anlamında mı 🤔
niye öyle dedin şimdi masanın en azından bir işlevi var 🤔
başkasına faydası var mı ona bakmak lazım ona bakarsan masada ayakta duruyor 🤣 tek işlevi o mu :o
Tabii hayır buna evet diyecek biri yok bence ya
diyenler var 🤔 polyana gibi 🤔
Kesinlikle hayır
@serkanxcm2 bak çok doğru dedin benim de bakış açım o şekilde
Herkes herkese saygı göstermek zorundadır
Birseye gerek yok görmezden gelmek kafii
Hak etmeyene saygı gösterilmez
Gösterilmez göstermem
Hayır.
Hayr asla
Gösterilmemeli hayır
Gerek yok
Gosterilmemeli
Asla olmaz
Hak etmeyene kesinlikle göstermem
Hayır 🙂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?