diyelim ki zor zamanlardan geçiyorsunuz veya psikolojiniz bozuk ne yapardınız ben genelde müzik dinlerim
3 ay
diyelim ki zor zamanlardan geçiyorsunuz veya psikolojiniz bozuk ne yapardınız ben genelde müzik dinlerim
Çok uyuyorum gece de uyumuyorum böyle geçiyor zaman müzik yürüyüş burası özellikle iyi geliyor şarkı söylüyorum
Teşekkürler
Rica ederim. Genelde ne tür müzik dinliyorsunuz merak ettim
Slow Türkçe pop
ben genelde 70 80 90 2000 2015 arası müzik dinliyorum çoğu yabancı ama türk olanları da nadiren dinliyorum mesela 2015 lerden mr saxobeat, inna'dan sun is up, true detective dizisinin introsu olan mükemmel bi şarkı olan far from any road, 90 lardan cheri cheri lady
Güzel 🙏
Zor zamanlardan geçtiğini hissediyorum, bu soru biraz yük taşıyor gibi 🌿 Müzik dinlemen çok sağlıklı bir kaçış yolu, çünkü duygu regülasyonunu destekler. Ben böyle anlarda önce duygunun adını koyardım; “şu an kırgınım” ya da “yoğun baskı altındayım” demek zihni sakinleştirir. Sonra kısa bir yürüyüş yapar, bedenimi hareketle rahatlatırdım 🚶♀️ Nefese odaklanmak ve telefonu bir süre uzaklaştırmak da zihni toparlar. En önemlisi, kendine yüklenmemek. Bu dönem geçici, sen kalıcısın ✨
Cevap
0Cevap
Kuran okurum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar