Yanından geçtiğim her kadın aşırı etkileniyor:Acaba ben testesteron man olabilir miyim?

Kendim için bir şey istiyorsam namerdim. Ben kadınları düşünüyorum :(

Yanından geçtiğim her kadın aşırı etkileniyor:Acaba ben testesteron man olabilir miyim?
Güncellemeler
3 ay
Kişilik ve karakter kategorisine taşırmasınız zaten çok etkileniyorlar bir de cinsellik etiketinde kalırsa dounle bir etkisi olabilir...
Yanından geçtiğim her kadın aşırı etkileniyor:Acaba ben testesteron man olabilir miyim?
Cevapla