Niyetiniz iyi olduğu halde hiç hata yaptığınız oldu mu?

Bazen insan iyi niyetle bir şey yapar ama amacı o değildir; karşı tarafta beklenmedik ya da ters bir etki yaratabilir. Niyet doğru olsa bile sonuç her zaman aynı şekilde anlaşılmayabilir.
Böyle durumlarda karşımızdaki kişinin niyetine inanıp özrünü kabul etmek ve aynı hatayı tekrar etmeyeceğini düşünmek mi gerekir, yoksa sonuçlarına göre mi değerlendirmek gerekir?
Peki sizin niyetiniz iyi olduğu halde hata yaptığınız ya da yanlış anlaşıldığınız oldu mu? Size karşı da bu şekilde yapılan hatalar yaşandı mı?
Niyetiniz iyi olduğu halde hiç hata yaptığınız oldu mu?
Niyetiniz iyi olduğu halde hiç hata yaptığınız oldu mu?
Cevapla