Yıllardır depresyondayım, nasıl daha güleryüzlü, enerjik ve pozitif biri olabilirim?

İş hayatında olsun ya da günlük hayatta olsun hiç fark etmez ailem ve yöneticim enerjisiz asık suratlı gülmeyen neşesiz olduğumdan bahsediyor ben kaç senedir depresyondayım da ilaç da kullanıyorum kaç senedir ama sanırım güler yüzlü enerjik ve pozitif bir insan olmak bizim elimizde olan bir şey bunun için ne yapmam gerek hangi teknik ve yöntemleri hayatıma dahil etmeliyim.

Yıllardır depresyondayım, nasıl daha güleryüzlü, enerjik ve pozitif biri olabilirim?
Cevapla