( zaten özelsiniz ) -Ama- Kendinizi Çevrenizdeki Diğer İnsanlardan Daha Farklı Kılan Bir Özelliğiniz Var mı?

Ya da kendinizi özel hissettiren bir özellik. Olumlu ya da olumsuz


👤Ben duygularımı çok yoğun yaşıyorum ve duygularımı çok yoğun yaşamamın beni özel kıldığını düşünüyorum. Hissetmekten kaçmam; aksine, duygularımın her zerresini deneyimlemeyi seviyorum. İyi ya da kötü fark etmeksizin yaşadığım her duygu, bana hayatta olduğumu ve yaşadığımı hissettiriyor. Bu yoğunluk bazen yorucu olabiliyor, ancak aynı zamanda beni daha farkında, daha derin ve daha gerçek kılıyor, farkındalığımı artırıyor.
( zaten özelsiniz ) -Ama- Kendinizi Çevrenizdeki Diğer İnsanlardan Daha Farklı Kılan Bir Özelliğiniz Var mı?
Cevapla