Üzüldüğünüzde konuşmayı mı yoksa susmayı mı tercih edersiniz?

Çok üzüldüğümde detaylı ve konuşma ihtiyacı çok duyuyorum içimi dökmek beni rahatlatıyor🥺 peki ya siz çok üzüldüğünüzde konuşur musunuz yoksa susar mısınız?
Üzüldüğünüzde konuşmayı mı yoksa susmayı mı tercih edersiniz?
Güncellemeler
3 ay
Ss teşekkürler 🙏🌸
Üzüldüğünüzde konuşmayı mı yoksa susmayı mı tercih edersiniz?
Cevapla