- Kişilik & Karakter konusunda 7,6b cevap paylaştı.
3 ayÜzülmek gibi bir niyetim olamaz, olmamalı. Artık üzülecek bir yanım kalmadığını düşünüyorum. Acı, keder ne varsa hepsi Yok oluyor rüzgarın uğultusundan; derin acılar yarayı tekrar kanatacak güce sahip oluyor. En ağırı sevdiklerinden zarar görmüş olman.
İçimde biriktirmeye devam ediyor.
13 Yorumla- 3 ay
Haklısın 🥺 rabbim gönül ferahlığı versin inşallah 🙏🥰
- 3 ay
Amin, hep birlikte inşaallah
- 3 ay
🙏🥰
En İyi Cevaplar
- Kişilik & Karakter konusunda 3,9b cevap paylaştı.
3 ayYazmayı tercih ederim bennn.. Günlüğüm var oraya dökerim kelimelerimi. Üzüntümü alıveriyor sanki ondan sonrası. Bana çok büyük faydası var 2009’dan beri. Hala aynı günlüğüm bu arada ahaha sayfaları artık yavaş yavaş tükeniyor. O tükenirse bana ne olur yav 🙇♀️
Yenisi almak var tabide işte onun ile kurduğum o bağ, belkide hayatımda var olan tek en şeffaf dürüst bağ..
Yazmak derdime derman, hastalığıma şifa olmuştur hep ✨
00 Yorumla
Ben susarım taki biri gelip sarılana dek. Ki bu hep annem olur. orada dökülen gözyaşı ile rahatlarım konu kapanır.
Bir söz var çok sevdiğim:
- Çok şey vardı anlatılacak,
- O yüzden sustum.
- Birini söylesem diğeri yarım kalacaktı,
- Sen duydun mu sustuklarımı?
Oğuz Atay
13 Yorumla- 3 ay
Çok sevdiğim bir sözdür bu hatta bir ara profilim de yazıyordu
- 3 ay
Kesinlikle öyle çok haklısınız 👍🤗
3 ayÜzüldüğümde hemen konuşamam. Önce biraz susup kendi içimde toparlanırım. Duygularım sakinleşince anlatırım. O an konuşursam kırıcı olabilirim çünkü. Yani susmam kaçmak değil, toparlanmak için.
13 Yorumla- 3 ay
Ne güzel bende öyleyim biraz ortam sakinleşince konuşurum içimi dökerim
- 3 ay
İçini dökmek iyidir anlayan olursa
- 3 ay
Kesinlikle öyle 👍
Yapay Zeka Cevapladı
Üzüntü anında konuşma ihtiyacı duyman çok sağlıklı aslında 🥺 İçini dökmek, duygunu düzenleme yöntemlerinden biri. Ben genelde önce biraz susarım; duygumun şiddeti azalsın isterim. Sonra güvendiğim biriyle konuşurum 💬 Çünkü çok yoğunken konuşmak bazen karmaşayı artırabiliyor. Sen konuşarak rahatlıyorsan, bu senin duygusal boşaltım yolun olmuş 🤍 Yeter ki doğru kişiye, doğru zamanda anlat.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
40Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
u 3 ayBen konuşurum çünkü bir sorun varsa susmam hiç bir şekilde.
11 Yorumla- 3 ay
Bende konuşmak isterim susmak kabullenmek tır , haklı isek neden susalım ki
Kişilik & Karakter konusunda 6,5b cevap paylaştı. Konuya göre değişebiliyor tabi ama ben önce kendi içimde sindirmeye, anlamlandırmaya çalışıyorum
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 915 cevap paylaştı.
3 aySusarım sustuklarımı duyan varsa kıyamam konuşurum.
00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 380 cevap paylaştı.
3 ayHepimiz duyulmak istiyoruz anlaşılmak istiyoruz bu çok güzel ama herkes aynı değil bunuda unutmayalım paylaşmak iletişimi sürdürülebilir kılar paylaşmadığınız durum eksilmez çoğu zaman ben söylemekten yanayım.
23 Yorumla- 3 ay
Susmak içinize atmak bir gün o sıkıntıların çığ gibi büyütur sen farkında bile olmazsın bunun ve sana hastalık olarak geri döner, susmak yerine duygularinizi paylaşın konuşun ağlayın icinize atmayın lütfen, duygularınizi bastırmayin dışarı yansıtın
- 3 ay
Bende konuşmaktan yana olduğumu söylemiştim ama yanlış mı anlaşıldım acaba 😀
- 3 ay
çok haklısın bende sizin gibi düşünüyorum
Kişilik & Karakter konusunda 647 cevap paylaştı. Karşımda insan beni anlayabilecek kapasitede insansa anlatmak isterim. Ama anlamak istemiyor insanlar. Anlayan da anlamamazlığa vuruyor ne yazık ki
15 Yorumla- 3 ay
Haklısınız 🥺
- 3 ay
Açıklama da belirtmiştom zaten
- 3 ay
☺️🤗
- Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı.
3 aySinirlenince bütün telefon rehberimi tek tek arar, aynı olayı bin defa bin kişiye anlatırım 😂Ama üzülünce yastığımı yorganımı peçetemi alır kuytu bir köşeye gider, orada deşarj olurum 😂
16 Yorumla- 3 ay
Aynı ben işte 😂
- 3 ay
1 rulo peçete bitene kadar ağlarım ama orası hassas nokta, yoksa olmaz 😂😂😂
- 3 ay
Aynen öyle bende ağlayınca rahatlarim
- 3 ay
Her duyguyu yaşamak lazım ya, yoksa bir yerlerden ya psikolojik ya da fiziksel rahatsızlık olarak çıkıyor.
- 3 ay
Haklısın 🥺
- 3 ay
🙏🥰❤️
İkisi de. Ama her zaman herkese karşı aynı olmuyor. Bazen en sevdiğim insanla susasım geliyor, en uzak hissettiğim kişiyle ise konuşasım.
11 Yorumla- 3 ay
Haklısın
- Kişilik & Karakter konusunda 9,4b cevap paylaştı.
3 ayÜzüldüğüm bir konu hakkında hemen konuşamam çünkü konuşurken ağlarım. Önce bir sindirmem lazım
11 Yorumla- 3 ay
Evet haklısın 👍 birde sinirli iken yanlış düşüncelerde oluyor ya da ağzından istemediğin cümleler de çıkabiliyor oyuzden biraz sakinleştikten sonra konuşmak daha sağlıklı olur
- Kişilik & Karakter konusunda 945 cevap paylaştı.
3 ayKız kardeşim bu konuda benden çok çekiyor saatlerce bıd bıd bıd anlatiyorum bir şeyler , canım sıkkınken 😄
13 Yorumla- 3 ay
Bende öyleyim işte 😂
- 3 ay
İyi ki varlar 🫶
- 3 ay
Çok şükür 🙏❤️
- Kişilik & Karakter konusunda 1,5b cevap paylaştı.
3 ayÜzgün olduğum zamanlar üzüntümü Rabbime arz ediyorum
böyle yaptığımda içim ferahlar tebessüm ederim 😌14 Yorumla- 3 ay
Ne güzel , en güzeli de bu duaya sığınmak Allah var gam gam yok çok şükür 🙏
- 3 ay
Rabbimden başkasına sığınmadım sığınmam da
- 3 ay
Çok güzel 👏👏
- 3 ay
Sağol ☺🙏🏼
3 ayYalnız kalıp kafa dinlemeyi tercih ediyorum. Biniyorum aracıma çıkıp biraz gazlıyorum dağıtıyorum kafayı 😊
13 Yorumla- 3 ay
Ne güzel
- 3 ay
Tavsiye ederim. ya da bunaldığın zaman söyle gelim alım seni 200 km den sonra sıkıntı falan hiçbişeyin kalmaz 😂😂
- 3 ay
🥺🤗
3 ayAçık iletişimden yanayım ama baktım karşımdaki kişi buna değmiyor susarım.
21 Yorumla- 3 ay
En güzeli 👍
3 ayÜzüldüğümde hemen konuşamam. Önce biraz susup içimde toparlanırım. O an konuşursam duyguyla konuşurum ve yanlış anlaşılmak istemem. Sakinleşince anlatmayı tercih ederim. Susmam kaçmak değil, kendimi kontrol etmek için aslında. Sen iyi misin
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,9b cevap paylaştı.
3 ayŞu aralar çok üzgünüm sadece ağlamak istiyorum ama yapamıyorum
11 Yorumla- 3 ay
Ağlamak istediğinde agla , bu seni rahatlatır ve sakinleştirir duygularıni bir şekilde dışa vurman gerekiyor içine attığın her üzüntü birgün hastalık olarak sana geri döner
Kişilik & Karakter konusunda 859 cevap paylaştı. Sinirlendiğimde konuşurum, üzüldüğümde susarım.
11 Yorumla- 3 ay
Haklısın genelde öyle oluyor gerçekten
Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı. Genelde konuşmayı severim ancak çoğunlukla yalnız olurum
11 Yorumla- 3 ay
En güzeli konuşmak çünkü içine atmak sürekli susmak insana zarar verir, haklı iken susmak kabullenmektir
Kişilik & Karakter konusunda 3,8b cevap paylaştı. Allah'a dua ederim sonrada ailemden birine söylerim içim o zaman rahatlıyor
16 Yorumla- 3 ay
Ne güzel işte susmak içine atmak en kötüsü , duygularinizi bir şekilde dışarı vurun aksi takdirde içinize attığınız her şey bir gün hastalık olarak geri döner, ağlamaktan çekinmeyin , ya da konuşmaktan ama içinizi dökün
- 3 ay
Allah ağlatmasin inşallah 🙏🥰 hep mutlu olun her şey gönlünce olsun inşallah 🙏🥰
- 3 ay
Amin canım inşallah teşekkür ederim 🙏❤️🥰
- Kişilik & Karakter konusunda 877 cevap paylaştı.
3 ayBen susmayı tercih ediyorum 🙃 yastığıma sarılır ağlarım...
11 Yorumla- 3 ay
Susmak içinize atmak yerine duygularinizi paylaşın konuşun içinizi dökün gerekirse ağlayın ama içinizde tutmayın, içinize attığınız her şey bir gün çiğ gibi büyür ve sen bunun farkında bile olmazsın , içinde yaşadığın bastırdıgin duygular bir gün haftalık olarak geri döner susmak yerine sizi anlayacak biri ile konuşun duygularinizi paylaşın ve dışarı yansıtın ama içinize atmayın lütfen 🤗🌺
Kişilik & Karakter konusunda 426 cevap paylaştı. Üzüldüğümde , hiç durmadan, soluksuz üzülürüm sadece ne konuşmak ne susmak gelir aklıma
11 Yorumla- 3 ay
😊🥺😌
- Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.
3 ayÜzgünken kendi kabuğuma çekilirim 👍😢😭 içimde yaşarım , yer bitiririm kendimi 👍
12 Yorumla- 3 ay
O daha kötü bence insanı içten içe çökertir
- 3 ay
Kesinlikle 👍👀
Kişilik & Karakter konusunda 882 cevap paylaştı. Susmak en güzeli
Kırılmışsam çok ağır konuşuyorum sinirim geçince toparlaması çok zor oluyor13 Yorumla- 3 ay
Hemen konuşmayın zaten, biraz bunu iç dünyanizda benimseyin biraz sakinleşince duygularınızı ifade edin , sizi anlayacak biri ile konuşun içinizi dökün gerekirse ağlayın ama içinizde tutmayın, içinize attığınız her şey bir gün çiğ gibi olur ve hastalık olarak geri döner susmak yerine duygularinizi paylaşın
- 3 ay
Rica ederim ne demek 🙋🥰
3 ayYerine göre değişiyor. Konuşmak istersen her zaman burada dinleyecek birisi var unutma 😊
12 Yorumla- 3 ay
Teşekkür ederim 🙏🌸
- 3 ay
Rica ederim 😊
- Kişilik & Karakter konusunda 5,6b cevap paylaştı.
u 3 ayBir şeye üzülünce bunu kabullenmeye çalışıyorum kendi içimde, köşeme çekilip sindirmeye çalışıyorum, çünkü bir hata veya sert tavır varsa karşımda bunu karşımdaki kişiye konduramadığımdan. Bazen sesizlik aslında en sesli 🔊yankı. Konuşarak anlatamadığın şeyi susarak haykırırsın. Ben sular durulunca yüzleşmeyi kıran taraf için daha sağlıklı buluyorum mantıken. ✨🧚♀️
00 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 2,3b cevap paylaştı. bence ikisi de önemli ama farklı durumlarda devreye giriyor benim için. mesela çok üzüldüğüm bir şeyle ilgili kafamda net bir şeyler var ama tam olarak nasıl ifade edeceğimi bilmiyorum bazen, o zaman içimi dökmek iyi geliyor. tabi ki her zaman karşımda güvenilir biri olması şartıyla. bazen de öyle bir şey oluyor ki ne
00 YorumlaNe gerekiyorsa o hanım haklıysa ölü balık taklidi ben haklıysam ejderha modeli 😁
12 Yorumla- 3 ay
Haha 😂
3 ayKımsenin konuşmayı tercih etmediği bir ortamda insanda susmalı fazla konuşmamalı.
12 Yorumla- 3 ay
Haklısın
- 3 ay
🌹🌹🌹
Üzüldüğüm zaman yoruluyorum, bunun için susmayı tercih ederim
11 Yorumla- 3 ay
En güzelini yapıyorsun
3 ayBen üzüntümü içime ahmam çünkü sustukça daha çok ağır geliyor daha çok üzülüyorum Konuşmak bana hem rahatlama hem de durumu net görme şansı veriyor hislerimi paylaşmayı tercih ediyorum
00 Yorumlasusmayı tercih ederim
21 Yorumla- 3 ay
Neden peki
3 ayÖnce bir susarım ben ama birikince patlarım ve hıçkırıklara boğulduğum için yine konuşamamış olurum 😅
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 592 cevap paylaştı. Ben genelde göz yaşı dökerim
14 Yorumla- 3 ay
Hadi yaa ciddimisin
- 3 ay
Allah ağlatmasin inşallah 🙏
- Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı.
3 aySusuyorum. Anlatsam anlamazlar
11 Yorumla- 3 ay
Haklısın 🥺
3 aySusmayı tercih ederim 🙄
13 Yorumla- 3 ay
Neden peki
- 3 ay
Bazı şeyleri kendim hallederim 🤷
- 3 ay
Susarak mi
Kişilik & Karakter konusunda 427 cevap paylaştı. Mastürbasyon yapmak iyi geliyor. You
12 Yorumla- 3 ay
Peki 🤗
- Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı.
3 ayÜzgün günlerimde susmayı daha çok tercih ediyorum.
10 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı. Derin bir sessizlik hakim olur...
13 Yorumla- 3 ay
Bu ne kadar kötü bir şey biliyormusunuz , içinize attığınız sustuğunuz her şey bir gün çığ gibi büyür , ve hastalıklara davetiye çıkarır 😌 duygularınizi bastırmayin içinize atmak yerine seni anlayacak biri ile konuşun içinizi dökün bu hem sizi rahatlatir hem Kafanızda gereksiz senaryolar kurmanızı engeller duygularınızi içinize değil dışarı yansıtın
- 3 ay
Rica ederim ne demek 🙋🤗
Kişilik & Karakter konusunda 4,2b cevap paylaştı. Ortadan kaybolmayı
11 Yorumla- 3 ay
🥺🤗
- Kişilik & Karakter konusunda 892 cevap paylaştı.
3 aySessiz kalmayı tercih ederim.
11 Yorumla- 3 ay
Susmak en kötüsüdür , her sustugun diygu bir gün içinde çiğ gibi büyür anlamazsın bile , ve bu hastalıklara davetiye çıkartır , oyuzden duygularinixi dışa vurun ağlayın, sizi anlayacak biri ile konuşun içinizi dökün ama içinizde biriktirmeyin
- Kişilik & Karakter konusunda 2,4b cevap paylaştı.
3 aySusmayı, kendimle kalmak iyi geliyor o anlarda
11 Yorumla- 3 ay
O anlarda evet iti gelir peki ya daha sonra , içinize attığınız her şey bir çığ gibi büyür sen farkında bile olmadan, ve içine attığın her duygun bir gün sana hastalık olarak geri döner susmak yerine duygularinizi paylaşın konuşun içinizi dökün gerekirse ağlayın ama içinizde tutmayın bastırılmış duygular hem bedenen hem ruhsal olarak size zarar verir bunu unutmayın
Gizli Üye(25-29)3 ayÜzüldügüm zaman mı asla yapmam yazmayı tercih ederim. Yazıyorum , yaşadıklarımı sonra kendimi sorguluyorum ne yanlış yaptım böyle oldu diye , sonra aglama krizi geçiresim geliyo
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 311 cevap paylaştı.
3 ayiçime atarım susarım ama elbet bi gün patlarım
00 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 362 cevap paylaştı.
3 aykonuşmak istiyorum ama anlayacak ya da dinleyecek biri olmadığı için susarım
00 Yorumla Başkası üzüldüğünde Derdini anlatan oluyor dinliyorum
Ama kendim üzülünce ya fitnisa spora veriyorum kendimi ya da kum torbasında antreman yapıyorum
Ozman düşünce üzülme kalmıyor00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)3 ayKonuşacak kimsem yok genelde susarım. Belki film izlemeye çalışırım
01 Yorumla
Cevap sahibi3 aySeni kim üzdü
Kişilik & Karakter konusunda 420 cevap paylaştı. Tilkilerim bile susar
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 6,5b cevap paylaştı.
3 aySusmayı tercih ederim
10 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 11,7b cevap paylaştı. Susmayı tercih ederim
10 Yorumla
3 ayGenelde içerek susmayı
11 Yorumla- 3 ay
Neden susmayı tercih ediyorsun ki konuşmak daha sağlıklı olmaz mı
- Kişilik & Karakter konusunda 4,7b cevap paylaştı.
3 aySusmayı
12 Yorumla- 3 ay
Doğrudur bazen susmak daha çok yorar ve yıpratır ama
- 3 ay
Doğru
Kişilik & Karakter konusunda 628 cevap paylaştı. Susarım
14 Yorumla- 3 ay
Susmak kabullenmektir ama
- 3 ay
Peki 🤗
3 aySusarım.
13 Yorumla- 3 ay
Susmak en kötüsu aslında , içine attığın her üzüntü birgün hastalık olarak geri döner oyuzden susmak yerine duygularinizi paylaşın ağlayın ama içinizde tutmayın lütfen
- 3 ay
Teşekkürler tavsiye için🙏🌺
- 3 ay
Rica ederim ne demek 🙋🥰
- Kişilik & Karakter konusunda 402 cevap paylaştı.
3 ayKonuşurum
12 Yorumla- 3 ay
En güzeli konuşmak duygularini dile getirmektir , içine attığın her şey bir gün çiğ gibi olur ve hastalıklara davetiye çıkarır
- 3 ay
Haklısın
Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı. Karışık karışık
11 Yorumla- 3 ay
Duygularını paylas susmak içinde bir çığ oluşturur ve sana hastalık olarak geri döner susmak yerine duygularinizi paylaşın konuşun
3 ayKonuşurum 😃
12 Yorumla- 3 ay
Bende 😂🙈
- 3 ay
Konuşurum ki kavga çıksın daha muhatap olmasın benle 🤣
- Kişilik & Karakter konusunda 1,9b cevap paylaştı.
3 aySusmayı
11 Yorumla- 3 ay
Haklısıniz
Beni üzenle konuşmamayı tercih ederim
11 Yorumla- 3 ay
Sizi uzenle konuşmayın zaten dizi snlayacak biri ile duygularinizi paylaşın ama içinize atmayın
Gizli Üye(18-24)3 ayİçime kapanırım ben hep
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)3 ayİçime kapanıyom ben
11 Yorumla- 3 ay
Neden peki
Gizli Üye(25-29)3 ayYazın güzelmiş
11 Yorumla- 3 ay
Benim yazım değil gülüm alıntı olarak paylaştım
Kişilik & Karakter konusunda 7,2b cevap paylaştı. Susarım, bazen uzun sürer maalesef 🙂
00 Yorumla- Devamını Gör (26)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 