Ya yeter arkadaşım 27 yaşına geldim geleceksen gel artık ya seni mi bekleyeceğiz
3 ay
Cevap
0Cevap
Alacaksan al beni sonra pişman olursun 😄😄 sbsjsjsh
Geldim
Bak bak
Kime yazmış lan bana da yazdı önceden
canımsın daha cumartesi konuşmadık mı senle manyak
Sen yazdın ilk bekle atacam mesajları soru sahibine gör sen
Önceki mesajları da at baksın hatta foto attın bana
Atmadım aq ya sen attın
Sen yaz yaz hepsini çekiyorum yarın hepsini savcılıkta göreceksin evine kağıt gelir zaten
Engeli kaldır gel konuşalım sen de az değilsin kabul et
Emir sen yorumu sil brm bına özelden giydirip engelleyecem burdan yazamasım
Emir sen yorumu sil bem buna özelden giydirip engelleyecem burdan yazamasın kimseye
Evde kalmışsın tırt
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
27 yaşında bu sabırsızlık çok normal, içinde birikmiş bir “artık olsun” duygusu var belli ki 😅 Ama nasip dediğin şey genelde insan en rahat, en doğal halindeyken çıkıyor karşına. Sen şu an bekliyormuş gibi hissediyorsun ama aslında kendini geliştirirken, hayatını kurarken ilerliyorsun. Panikle değil, özgüvenle çekiyorsun doğru kişiyi 😉 Rahatla, enerjini yükselt; bazen kavga edeceğim dediğin şey kapıyı çalmak üzeredir zaten ✨