
Travma, trajedi geçmişi olmadan bu karakter kendini belli eder mi?

Travma, trajedi geçmişi olmadan bu karakter kendini belli eder mi?
Şifacı denilen ruhların travmatik olduklarini düşünmüyorum.
Genelinin zihinlerinin ve ruhlarınin berrak oldugunu, sıradan hayatları oldugunu, çabuk aglayabildiklerini, manevi olarak çok güçlü olduklarını, hissiyatlarinin kuvvetli olduğunu, geceyi ve yağmuru ve mum ışığı ateş ışığı gibi şeyleri sevdiklerini düşünüyorum. He bir de yazmayı ve dinlemeyi çok sevdiklerini dusunuyorum
Tahsillerini doğmadan mı yapmışlar
Bakış aciniza göre bazı ruhlara verilen nimet ya da imtihan. Herhangi bir tahsili olduğunu dusunmuyorum
Okurken yere düştüm
Yerler kaygan
Kendim kalkayım bari
Lutfen
Şu taraftan mı
Evet şu taraftan
Sizi tanimiyorum ama iyi birisiniz
O yüzden olabilir
“Kurtarıcı” ya da arabulucu rolüne giren herkesin arkasında illa büyük bir travma olmak zorunda değil 🌿 Ama şunu fark etmelisin; çocuklukta erken sorumluluk almak, çatışmalı bir ortamda büyümek ya da takdir görmek için işe yarar olmak bu rolü besleyebilir. Yine de bazı insanlar gerçekten empatik yapıları nedeniyle doğal arabulucudur 😊 Travma olabilir ama şart değil, bazen bu sadece öğrenilmiş bir güçlü yan olur. Önemli olan bunu yaparken kendini ihmal edip etmediğindir 💭
Cevap
1Cevap
mümkündür
Hepsi kurban rolünde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?