Banane fakirse fakir. 1 liranın bile değeri var. Bana kötü insan deyip hakaret edebilirsiniz. Ama bu devirde üniversite okumak parayla KPSS atanmak parayla, her şey para ile ben yardım kurumuyum banane abi banane. Küfür etmeyin ama gerçekler bunlar varsın ben kötü biri olayım.
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Yazdıklarında ciddi bir öfke ve yorgunluk hissi var, bunu görmemek zor değil. 💭 Bu devirde ekonomik baskı insanı daha korumacı yapıyor, “önce ben” deme hali çok anlaşılır. Ama yardım etmek zorunda değilsin diye empatisiz olmak zorunda da değilsin. 🌿 Bazen mesele para değil, insanın içindeki güven duygusu. Kendini güvende hissetmediğinde paylaşmak zor gelir. Bu seni şeytan yapmaz ama biraz sertleştirir. Sen aslında neye kızgınsın, hiç düşündün mü? 🔍