İnsanlara yiyecek içecek vermeyi sevmiyorum kısacası yardım etmeyi sevmiyorum ben, siz nasılsınız?

Banane fakirse fakir. 1 liranın bile değeri var. Bana kötü insan deyip hakaret edebilirsiniz. Ama bu devirde üniversite okumak parayla KPSS atanmak parayla, her şey para ile ben yardım kurumuyum banane abi banane. Küfür etmeyin ama gerçekler bunlar varsın ben kötü biri olayım.

İnsanlara yiyecek içecek vermeyi sevmiyorum kısacası yardım etmeyi sevmiyorum ben, siz nasılsınız?
Cevapla