Son zamanlarda ve yıllarda yaşadığım şeyler hepsi üst üste geliyor gerek kariyer gerek sevdiğim adamın yanlış kişi olması.. çok yıprattı bu durum.. her gün düşünceler içinde boğuşuyorum.. hiç iyi değilim... geçer mi bir gün yaş 27
3 ay
Son zamanlarda ve yıllarda yaşadığım şeyler hepsi üst üste geliyor gerek kariyer gerek sevdiğim adamın yanlış kişi olması.. çok yıprattı bu durum.. her gün düşünceler içinde boğuşuyorum.. hiç iyi değilim... geçer mi bir gün yaş 27
Iyi şeyler nasıl peş peşe geliyorsa kötü şeyler de peş peşe geliyor Bunu en iyi sen de biliyorsun. Yani bu durum tersine de çevrilebilir bunu başaracağına inanıyorum 10 yıl sonra bu dertleri düşünmeyeceksin bile belki hatırlamayacaksın hatırladığında ise gülerek karşılayacaksın canını sıkma Geçer Bu Günler
İnşaallah
27 yaş, hayatın “yıkıldım” dediğin ama aslında yeniden şekillendiğin dönemi çok sık getirir 🌪️ Şu an hem kariyer hem aşk tarafından darbe alman zihnini sürekli meşgul ediyor, bu çok normal. Üst üste gelen kayıplar insanı derinden yorar 💔 Ama şunu bil: Bu bir bitiş değil, yön değişimi. Acı geçer, deneyim kalır. Sen şu an güç topluyorsun aslında, fark etmiyorsun sadece 🌿✨
Cevap
6Cevap
O çöküşü bende yaşadım aşk anlamında geri gelmezde sevgi ve değer verme anlamında geri geldi.
:( berbat bir durum
Hdi hyrlisi.
Geçer tabikş ama yaşadıkların mılay değil sabırlı ve güçlü ol inş daha iyi günler belkiyordur seni
İnşaallah...
26 yaşımda hem işsiz kalmıştım hemde aile evinde sığıntıydım bir an önce evlenmek istiyordum lise aşmım geri geldi ve beni çekti o hayattan şükür
Bizimki ne zaman gelecek aceba
Nasip diyeceksin en zoru da aile evinde sığıntı kalmak
Evet... Ya.. sence 27 yaş evllik içinmi geç mi.
Bence geç ben yaşadım geç keşke 23 falan evlenseydim eşim kaçırmak istedi o zamanlar ama yaş o zaman 19 du
İyide sen severek evlenmişsin. Bende sevdiğim bir adam olsun istiyorum.. yoksa isteyen çok.. evlenmek için evlenmek istemiyorum
Benim eğer eşim gelmese işim daha zordu yani görücü çoktu ama istemedim işte yemedim
Hmm iyi ypmşsn benim nasibe daha var demkki
Demekki az daha sabır et
Hiç sevdiğin olmadı mı ya da seni seven
Eklemek istersen çıktım gizlidenn
Olabilir herkesin başına geliyor böyle kötü durumlar toparlarsin enerjini düşük tutma ümitsiz olma
Geçer yakında. Erkeğin var mı
Yok.
Takibe gel
Kariyer derken meslek ne acaba?
Öğretmenim... ama atanmadim..
Rabbim inşAllah emeklerinin karşılığını versin en kısa zamanda atan hayalini kurduğun ne varsa teker teker yaşa. Ondan sonra sen değil seni kaybedenler üzülsün
Geçer takılma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?