İnsanlar neden güzel giden şeyleri bir anda berbat ediyor?

İlla ya bir saygısızlık, ya bir çekememezlik, ya cesaretsizlik ve ortadan kaybolmayla berbat ediyor gidişatı. Fazla mı yüz verince böyle oluyor anlamadım. Kadınlarda mı bu durum erkeklerde de var mı? Kadınlarda bazen şımarıklık olarak görüyorum, her zaman haklı çıkabileceklerini düşünüyorlar, söyledikleri patavatsız sözler sonrası duvarla karşılaşıyorlar çünkü özsaygısı tam olan bir erkekle ilk karşılaşıyorlar galiba. Erkekler de böyle hatalar yapıyor mu?

İnsanlar neden güzel giden şeyleri bir anda berbat ediyor?
Cevapla