Neden hep kötü şeyler genelde iyi insanların başına geliyor?

Bunu anlayamıyorum. Nerde kalp kıran, kötü kalpli insan var onlar daha mutlu ve beladan uzaklar. Tüm kötülüklerin kötü kalpli, bencil, kalp kıran insanları bulması dileğiyle
Neden hep kötü şeyler genelde iyi insanların başına geliyor?
Cevapla