Duygusal ya da ten çekimi diye bir şey var mı? varsa karşı tarafı nasıl kontrol edebilirim kendime cekebilirim?

Birini gerçekten çok istiyorsak o kişinin de aklında mı oluyoruz bana inandırıcı gelmiyor kendim fikirlenip kendim hayal kuruyorum çok yanlış kişiyi düşünüp imkansız olduğunu bilip aykırı şeyler düşündüm bundan pişmanlık duyardım son zamanlarda duymuyorum bende mi sorun var yoksa o kişide mi beni istiyor
Duygusal ya da ten çekimi diye bir şey var mı? varsa karşı tarafı nasıl kontrol edebilirim kendime cekebilirim?
Cevapla