Ben bir suredir bu hisleri yasiyorum neden olabilir? aglamak, herseyi geridebirakip kacip gitmek, herseyi kirip dokmek istiyorum?

Merhaba, kendimi bu duygularimi ifade edemiyorum

Ifade etmek de istemiyorum artık acikcasi biraz bıktım ve yoruldum

Kacip gitmek istiyorum çevremden tanidiklarimdan herkes ve heryerden izole oldum ama işe yaramadi hala bunları hisediyorum

Bagirip çağırıp herseyi dagitip aglayip çekip gidesim var

Yas22 bu yüzden midir acaba nedir bu durum? noldu bana böyle?

Ben bir suredir bu hisleri yasiyorum neden olabilir? aglamak, herseyi geridebirakip kacip gitmek, herseyi kirip dokmek istiyorum?
Cevapla