Ortada bir şey yokken veya ufak bir olay olduğunda içime büyük bir sıkıntı geliyor sebebsiz bacaklarımı yere vuruyorum normal mi?

Ortada bir şey yokken veya ufak bir olay olduğunda içime büyük bir sıkıntı geliyor sebebsiz bacaklarımı yere vuruyorum normal mi?
Cevapla