Biri bana bir şey ısmarlayınca çok geriliyorum. Bu normal mi?

Özellikle karşı cinsle bulusacaksam işte muhabbetim onu ya sıkarsa ya ilerlemezse..

Bana bir sey ısmarlayınca - hamburger , kahve vs bir şeyler yani - çok geriliyorum, sanki onları bana koz olarak kullanacakmis gibi. Kimsede hakkım kalsın istemiyorum. Bazen yan yana gezen insanlara bakıyorum diyorum ne kadar rahatlar , birlikte alışveriş bile yapıyorlar

Ben niye oyle degilim

Biri bana bir şey ısmarlayınca çok geriliyorum. Bu normal mi?
Cevapla