Geçmişteki hatalardan dolayı şimdi doğrusunu yapmak yapmaya çalışmak ikiyüzlülük mü?

Geçmişte yapılan yanlışları yaptık diye şimdi doğrusunu savunmak onun yanlış olduğunu belirtmek ikiyüzlülük mü? İnsan yanlış yaptı diye doğrusunu yapamaz mı artık yanlışı terk edemez mi illa üzerinde etiket olarak kalmalı mı?

Güncellemeler
3 ay
Bunu özellikle cinsellik için söylüyorum aslında yüzeysel yaşanmış olsa bile mesela şu an ben asla izin vermiyorum vermeyi de düşünmüyorum ama bunu geçmişte yaptım diye şimdi bunu isteyemez miyim geçmişte yaşandı diye
Geçmişteki hatalardan dolayı şimdi doğrusunu yapmak yapmaya çalışmak ikiyüzlülük mü?
Cevapla