Doğru olanı yapmanın değer görmediği ama yanlıl yapanların el üstünde tutulduğu bu çağ hakkında ne düşünüyorsunuz?

Arkadaşlar ben tiksindim bu çağdan. Yalancı, yalak ve yavş*k olanların değer gördüğü, dürüst ve adaletli olanın adeta s*kildiği bir dönemde yaşıyoruz. Doğru olmadığı için bir çok işi reddettim, kız arkadaşım evlenmeden s*kmedim diye terketti. Anlamıyorum ve çok yoruldum. Herkes bencilleşmiş sadece kendini düşünüyor. Zorbalık almış başını gidiyor. Hırsız ve dolandırıcılar krallar gibi yaşıyor. İlla yanlış mı olalım. İş bulamıyorum şu an, sevgili yapsam aynı sebepten zorlanıcam. İntihar etsem sonsuz cehennem. Ne yapayım yani bilemiyorum.

Doğru olanı yapmanın değer görmediği ama yanlıl yapanların el üstünde tutulduğu bu çağ hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla