Her yeni yaş bir şey öğretir mi? Siz hangi yaşınızda ne öğrendiniz?

30’uma girmek üzereyim ve bu yaşım bana en çok kendime değer vermeyi ve menfaatçi insanları, hak etmeyen insanları hayatımdan çıkarmayı öğretti.

Bu yaşıma kadar kimseyi hayatımdan çıkarabilen biri değildim. Arkadaşlarım değer vermese bile onlara aşırı değer veren biriydim ama bu yaşım beni değiştirdi. Herkesin özelliğini yüzüne vurmaya ve bazılarını hayatımdan çıkarmaya başladım. Kendimi daha çok sevmeye ve saygı duymaya başladım.

Sizde neler değişti? Yeni yaşınız size ne kattı?

Her yeni yaş bir şey öğretir mi? Siz hangi yaşınızda ne öğrendiniz?
Cevapla