İleriyi göremediğimde ne yapmalıyım, dua etmek ve akışa bırakmak yetmiyorsa hangi mantıklı yolu seçmeliyim?

İleriyi kestiremediğiniz zaman ne yaparsınız? Sanki dua etmek ya da akışa bırakmakla olmuyor gibi :(

İleriyi göremediğimde ne yapmalıyım, dua etmek ve akışa bırakmak yetmiyorsa hangi mantıklı yolu seçmeliyim?
Cevapla