Dua etmeye halim yok , maneviyatım çökmüş ne yapayım?

Çok şükür eksiğim yok ama asla tam değilim
Nasıl anlatayım günahlardan uzak kalıyorum ama Rabbime yakında değilim (namaz , tesettür , ve ibadetlerim var ama dua edemiyorum kendimi boş amaçsız hissediyorum ruhsal bi çöküntü hissediyorum. Rabbime yaklaşmaya yüzüm yok bilmiyorum ya
Dua etmeye halim yok , maneviyatım çökmüş ne yapayım?
Cevapla