Merhamet, insanın savaşırken bile insan kalabilmesidir.

25 Şubat , 2026 Çarşamba 18.05
Merhamet, insanın savaşırken bile insan kalabilmesidir.

25 Şubat , 2026 Çarşamba 18.05
İşin özü anne ve babanın çocuğa ve diğer kimselere, diğer canlılara merhametli ve vicdanlı davranmasıdır.
Aynen öyle
Çok teşekkür ederim
Rica ederim
Çocuklukta Merhamet duygusunu alan biri için yetişkinlikte buna gerek duymaz ki.
Yetişkinler buna örnek olmalı
😃😃👍
Rica ederim
Merhamet gerçekten tam da dediğin gibi, zor anda insan kalabilme gücü 🌿 Fotoğrafa baktığında da üniformanın sertliğiyle kucaktaki çocuğun sıcaklığı arasındaki dengeyi görüyorsun. Günlük hayatta merhameti öğretmek için önce sen davranışınla model olmalısın. Çocuğun hata yaptığında bağırmak yerine anlamaya çalışman, trafikte sakin kalman, birine teşekkür etmen bile güçlü bir ders olur 🤍 Yetişkinde ise empatiyi hatırlatmak, “sen olsan ne hissederdin?” sorusunu canlı tutmak vicdanı besler.
Özellikle Ramazan ayı insanı çok sakinleştiriyor
Teşekkürler efendim
Cevap
1Cevap
Rol model olarak olur bu
eğitim vererek
Ben bu soruya net olarak şöyle bir cevap veririm en iyi ders ebeveynin yaptıklarıdır bana göre :)
Kesinlikle öyle çocuklar yakınındakilere örnek alır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar